Keresztül Mexikón (14 nap)

Kéthetes körutazás az ország déli részén, belföldi repülőút nélkül, Mexikóvárostól egészen a Karib-tenger partjáig.

Megismerkedünk számos régi, a spanyol hódítás előtti kultúrával, többek között az aztékkal, a teotihuacanival, a zapotékkal és a majával.

Ezeken kívül meglátogatunk számos hangulatos gyarmati várost, csodás természeti kincseket kanyonokkal és vízesésekkel.

keresztül Mexikón, körutazás
Teotihuacan piramisa

1. nap

Érkezés Mexikóváros nemzetközi repülőterére, transzfer a szállodába, a városközpontban.

2. nap

Délelőtt sétálós városnézés a központban, majd kisbusszal megyünk a Chapultepec parkba, megnézzük az antropológiai múzeumot.

3. nap

Reggeli után ellátogatunk a Guadalupei Szűz bazilikához majd Teotihuacan piramisait nézzük meg délután. Este szállás Pueblában, az angyalok városában.

4. nap

Pueblából Cholulába utazunk, ahol a világ lenagyobb piramisát nézzük meg. Innen továbbutazunk Tonantzitlába, ahol a pici templom egyedi indián barokk festett stukkóiban gyönyörködhetünk. Estére visszatérünk Pueblába.

5. nap

Utazás Pueblából Oaxaca állam fővárosába: Oaxacába. Sivatagos hegyvidék sok kaktusszal.

6. nap

Mexikó egyik legrégebbi indián kultúrájának épületmaradványait nézzük meg Monte Albanban.

Délután visszatérünk Oaxacába, szabadprogram a hangulatos városban.

7. nap

Utazás Istmo Tehuantepec városba a Csendes-Óceán közelében.

8. nap

Megérkezünk a maják földjére! Chiapa de Corso városkája, a Sumidero kanyon és San Cristobal de las Casas kínálnak ezen a napon felejthetetlen élményt.

Oaxaca

9. nap

Utazás San Cristobalból Palenque-be a chiapasi hegyvidéken több maja falvat is érintve.

10. nap

Látogatás Palenque romterületére, megnézzük a Vörös Királynő sírhelyét, a feliratok templomát, majd a múzeumban Pakal uralkodó sírhelyének másolatát. Ezután felkeresünk egy környékbeli vízesést.

11. nap

Utazás Palenque-ből Campeche-be, a kalózok városába. Hosszabb utazás szép tájakon át. Közben megállunk ebédelni (ennek az ebédnek árát nem tartalmazza az utazás ára).

12. nap

Városnézés az erődökkel körbevett kisvárosban, majd Edzna és Uxmal maja piramisait nézzünk meg. Esti szállásunk Meridában van.

13. nap

Meridából Izmalaba utazunk, a maja piramisra épült ferences kolostorhoz. Utána a világ hét újkori csodája közé tartozó Chichen Itzába megyünk, megnézzük többek között Kukulcan piramisát, végül megérkezünk valladolidi szálláshelyünkre.

14. nap

Szállásunkat elhagyva Coba romterületéhez utazunk. A dzsungelben fekvő romokat kerékpárral járjuk körbe, majd Tulum csodás tengerparti romjait látogatjuk meg. Az estét már Cancunban vagy Playa del Carmen töltjük a választott szállodában.

Chitzen Itza

Térkép a körutazásról

Nézd meg a képen, milyen útvonalat járunk be!

Ha rákattintasz, nagyobbra nyílik!