Fly & drive – repülj és vezess!

Repülj és vezess: szabadon, a saját tempódban, ahogy jólesik.

Mi az utazás kellemetlen részét levesszük a válladról: a szálláskeresést, a várakozást az autókölcsönzőben, valamint segítünk megtervezni az egészet utat.

Amit kapsz tőlünk:

• bérelt autó a választott kategóriában,
  • térkép, útvonalterv,
  • szállásfoglalás,
  • ingyenes telefonos asszitencia 24 órában,
  • valamint igény szerint egy személyes találkozó és megbeszélés a kirándulás elején.
Fly & drive: Tulum, tengerpart

Háromnapos körutazás Cancunból vagy a Maja Riviéráról

1. nap

Indulás reggel a szállodából, irány Chichen Itza. A romterület körbejárása után ebéd, vagy frissítő úszás egy környékbeli cenote barlangi tavában, majd irány esti szálláshelyünk, Merida. Kb. 300 km

2. nap

Meridából dél felé indulunk, a puuc maja régió két legfontosabb emlékét nézhetjük meg itt: Kabah-t és Uxmalt. Délután még el lehet tekeregni a környéken, este vissza Meridába. 150 km

3. nap

Elindulunk visszafelé, a karibi part irányába, és felkeressük a dzsungelben lapuló Coba romvárost. Biciklizés az épületek között, megmásszuk a nagy piramist, majd továbbautózunk Tulumba. A tengerparton épült romváros felfedezése után meg is mártózhatunk a tengerben. Estére visszaérünk a cancuni vagy playa del carmeni szállodába. 300 km

Trón Uxmalban, ezt is megnézzük a fly &drive körutazással
Chitzen Itza, Tzompantli utazás

Hatnapos yucatani körutazás

1. nap

Indulás a szállodából, rövid megálló Muyil kis romterületén, majd tovább Bacalarba, a hétszínű lagúna partjára. 340 km

2. nap

Tovább dél felé, itt több maja romváros közül válogathatunk, amik mellett visz az utunk: Kohunlich, Xpujil, Becan, szállás Chicannában. 130 km

3. nap

A mai napon Campechébe utazunk. Az erődökkel és fallal körülvett városka az UNESCO világörökség részét képezi. Hangulatos kis utcák, jó éttermek. 270 km

4. nap

Campechét elhagyva Uxmal romterületét keressük fel. A Puuc maja építészet egyik legszebb remeke. A lelkesebbek a környéken még több kisebb romvárost is meglátogathatnak. Este szállás Meridában, a szép, gyarmati városban. 160 km

5. nap

Merida – Chichen Itza. A maja világ legismertebb emléke, Kukulcan lépcsős piramisával a közepén. A hatalmas romterület bejárása után már nem egész egy órányira van valladolidi szállásunk. 150 km

6. nap

Indulás vissza a tenger felé. Felkeressük a dzsungelben lapuló Coba romvárost, biciklizés az épületek között, megmásszuk a nagy piramist, majd tovább autózunk Tulumba. A tengerparton épült romváros felfedezése után meg is mártózhatunk a tengerben. Estére visszaérünk a cancuni vagy playa del carmeni szállodába. 180 km